انتخاب رشته کنکور رياضي 97
نوشته شده توسط : moslemkhodabandeh

 

انتخاب رشته کنکور رياضي  97

در انتخاب رشته کنکور رياضيبايد دقت شود که انتخاب شغلي که قرار است در آينده داشته باشيد در گرو انتخاب رشته دانشگاهيتان است     ,  آينده ي شغلي که انتظارش را مي کشيد با تلاش و کوشش و در ضمن انتخاب هاي درست حاصل مي شود بنابراين به تمامي دانش آموزان و داوطلبان آزمون سراسري توصيه مي کنيم دقت بيش تري در انتخاب رشته کنکور به خرج دهند و با مشاوران و افراد باتجربه اي در اين زمينه مشورت نمايند .

توصيه هاي مهم به داوطلبان کنکور سراسري

داوطلبان بايستي به مطالعه دقيق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسري 97 که در مرداد ماه همين سال منتشر مي شود بپردازند , با اطلاعاتي که در اين زمينه کسب مي کنند مي توانند با ديدي بازتر اقدام به انتخاب رشته نمايند . تمامي قوانين و مقررات دانشگاه ها بر اساس نوعشان ( سراسري , پيام نور , غير انتفاعي و .. ) در اين دفترچه آورده شده است , داوطلبان پس از خواندن مطالب درج شده در آن مي توانند انتخابي متناسب با شرايطشان داشته باشند .

در مرحله بعدي به علاقه مندي ها و استعدادهاي خود توجه نمايند . بسياري داوطلبان بدون در نظر گرفتن توانمندي و علايق خود و صرفا بر اساس پولساز بودن رشته اقدام به انتخاب مي نمايند اين افراد شانس موفقيت کمتري در آن حيطه ي شغلي را دارند .

اصلي ترين معيار و ملاک شما در قبولي در دانشگاه همان کارنامه ي اوليه است , در کارنامه اطلاعات مهمي چون : نمره کل , استان بومي , سوابق تحصيلي و سهميه فرد گنجانده شده است .

· نمره کل : رتبه و نمره کل اکتسابي شما را در مقايسه با ساير داوطلبان نشان مي دهد .

· استان بومي : تقسيم بندي انواع بومي ها در دفترچه انتخاب رشته ذکر شده است .

· سوابق تحصيلي : سوابق تحصيلي به ميزان 25 درصد در گزينش داوطلبان تاثيرگذار است .

· سهميه : تمامي شرايط اين قسمت در دفترچه راهنماي مراحل انتخاب رشته کنکور سراسري 97 درج شده است .

تمام دانشگاه ها و مجموعه رشته هايي که داوطلب مجاز به انتخاب آن ها شده است در کارنامه اوليه ذکر شده است ، براي اطلاع از شرايط انتخاب رشته کنکور انساني بر روي لينک رنگي آن کليک نماييد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش

 

 

مشاوره تلفني انتخاب رشته کنکور سراسري درخت دانش در تمامي مراحل کنکور سراسري 97، راهنماي انتخاب رشته کنکور سراسري درخت دانش، درصد قبولي رشته هاي پزشکي براساس تراز نمره و رتبه کسب شده، انتخاب رشته مجازي رايگان،انتخاب رشته دانشگاه ازاد 97، پيراپزشکي بدون کنکور ،  انتخاب رشته رايگان، و ... درکنار شما خواهند بود. براي ارتباط با مشاوران تحصيلي درخت دانش مي توانيد با شماره 9099072943 از طريق تلفن ثابت تماس حاصل بفرماييد.

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور ریاضی 97، انتخاب رشته کنکور، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97، مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97، ، انتخاب رشته ریاضی 97، ، ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: